ZWEDEN, dag 10 (21-07-2015)

DSCN9908

De dag begon rustig. Langzaam wakker worden. Broodje eten. Even lezen. Dat soort dingen. Pap had ook nog gepraat met de camping eigenaresse over iemand die bijen houd hier in de buurt, waar pap misschien nog even wou kijken. Die imker zou om 1 uur op de camping zijn. Toen ze er om 2 uur nog niet was zijn we naar Malung gegaan om boodschappen te doen en liepen we even een rondje over het kleine winkelcentrum daar. Het regende een beetje dus gingen we even schuilen bij een etalage, zodat we droog stonden. Daar zag ik dit leuke behang met, jawel, bloemetjes erop! Heel tof, maar verder vielen de winkels een beetje tegen. Eén winkel leek ons nog wel leuk om binnen te gaan kijken, maar die was helaas gesloten..

Het was alweer droog, maar het zand onder het volleybalnet was nog nat dus mijn slippers waren modderig. Dan maar op blote voeten in het gras volleyballen. Pap, mam en ik gingen ook nog voetballen. Ik kon er niets van, maar het was wel heel leuk!

DSCN9912

DSCN9914

DSCN9918

DSCN9934

DSCN9958

Rond een uur of 5 gingen we nog in het natuurreservaat vlakbij de camping wandelen. De rode route was de heenweg, de blauwe de terug weg. Het was er erg mooi! We liepen een eind langs het water, door hoog gras en tussen de bomen. We moesten over omgevallen bomen heen & de brug was van z’n plek af. Ook moesten we stijl een berg op klimmen, terwijl de grond nog nat en glibberig was. Die hoogte tussen de twee dalen in was ontstaan door een gletsjer van heel lang geleden, hadden we horen zeggen.

DSCN9960

De bbq ging weer aan. We aten wat later door de wandeling, het was al 8 uur. Diederik had nog even gebeld en ik was met mijn boek begonnen. Het is een heel leuk boek waar ik met moeite mee kon stoppen.. Ik ben nu halverwege.

Geef een reactie

